FURminator HAIR COLLECTION TOOL - Rolka do zbierania sierści
Opis
INFORMACJA O PRODUKCIE
- Wałek podnosi i zbiera sierść.
- Komora zbierająca sierść wychwytuje włosy.
- Ergonomiczny, antypoślizgowy uchwyt zapewnia maksymalną kontrolę.
- Obróć pokrętło, aby złapać włosy.
WSKAZÓWKI UŻYWANIA
Proszę zapoznaj się uważnie ze wszystkimi instrukcjami i FAQ zanim rozpoczniesz korzystanie z narzędzi. Używaj narzędzia do zbierania sierści FURminator® jedynie zgodnie z przeznaczeniem. Marka FURminator® oferuje szereg narzędzi, które pomagają ograniczyć linienie zwierzęcia, a także wiele akcesoriów do sprzątania włosów z domu.
KROK 1
Wystarczy kilkakrotnie przeciągnąć rolkę po powierzchniach pokrytych sierścią, a narzędzie zacznie zbierać sierść zwierząt osadzoną na ubraniach, meblach i tkaninach, takich jak pościel, dywany, fotele samochodowe i inne. Regularnie obracaj pokrętło przyrządu FURcollector, aby zebrać włos do komory.
KROK 2
Kiedy narzędzie jest pełne sierści i przestaje ją zbierać, naciśnij przycisk, aby otworzyć komorę. Wyjmij sierść z komory zbierającej, zamknij narzędzie i dalej tocz wałek po powierzchni, aż do uzyskania pożądanego efektu.
PYTANIA I ODPOWIEDZI
NA JAKICH POWIERZCHNIACH MOGĘ STOSOWAĆ NARZĘDZIE DO ZBIERANIA SIERŚCI FURMINATOR®?
Narzędzia sprawdzają się na większości płaskich powierzchni, takich jak meble, pościel, dywany i tapicerka w samochodzie.
CZY PRODUKTY SĄ WIELOKROTNEGO UŻYTKU?
Tak, narzędzia nie używają żadnego rodzaju kleju, więc mogą być używane wielokrotnie.
DLA JAKICH RODZAJÓW WŁOSÓW MOŻNA STOSOWAĆ NARZĘDZIE DO ZBIERANIA SIERŚCI?
Narzędzie nadaje się dla większości rodzajów sierści, długiej lub krótkiej, grubej lub cienkiej i większości liniejących zwierząt.
JAK CZĘSTO POWINIENEM UŻYWAĆ NARZĘDZIA DO ZBIERANIA SIERŚCI?
Ponadto, można ich używać bez ograniczeń, nawet codziennie. To nie wszystko – narzędzia mogą być stosowane do sprzątania po pielęgnacji lub wyczesywaniu sierści zwierzaka, kiedy mamy do czynienia z dużą ilością luźnych włosów.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.