KOTBURY Zbożowy żwirek zbrylający dla kota 3x 2,5kg = 12 litrów ZESTAW TESTOWY
Opis
KOTBURY Zbożowy żwirek zbrylający dla kota 3x 2,5kg = 12 litrów ZESTAW TESTOWY
Przedstawiamy żwirek zbożowy dla kota kotów wzbogacony o naturalną kompozycję zapachowo-dezodorującą z olejku z Eukaliptusa, który doskonale sprawdza się w kontrolowaniu zapachów z kuwety poprzez powolną ale silną absorpcję uryny.
Dodatkowo nasza kompozycja wpływa na ograniczenie wzrostu bakterii i wirusów, pozostawiając żwirek w kuwecie zawsze suchy i pachnący.
Żwirek może być stosowany od pierwszego dnia życia.
W zestaw wchodzą 3 oryginalne opakowania żwirki Kot Bury w wersji 4 litrowej. Łącznie zakupują Państwo 7,5kg / 12 litrów żwirku dla kotka.
Żwirek KOTBURY w technologii zero waste i jego główne zalety :
- Zbrylający -- przez co wyrzucasz tylko to co faktycznie kot zużyje - odczekaj 30 minut na efekt zbrylenia.
- Delikatny dla kocich łapek
- NOWOSC !!! – receptura o zapachu eukaliptusa. Zawiera olejek z eukaliptusa - naturalny czynnik antybakteryjny
- Wspomaga eliminację nieprzyjemnych zapachów i zapewnia dodatkowo bardziej higieniczne otoczenie kuwety.
- Wydajny w użytkowaniu
- Nie pyli
- Ulega biodegradacji
- Naturalny
- Łatwy w usuwaniu z kuwety .
- Mały granulat 3mm nie męczy łapek
- Pochłania i wiąże trwale nieprzyjemne zapachy
- W formie małego wałeczka 3mm .
- Ogranicza ślad węglowy i skraca do minimum łańcuch dostaw, wspieramy się lokalnie.
- Jedna ściołka - wiele zwierząt! Jeśli macie w domu innych ulubieńców, możecie ich klatki także wysypać pelletem!
- Naturalnie wpisuje się w aktualne trendy poszukiwane przez konsumentów – jest bardziej przyjazny naturze.
KotBury to naturalny żwirek zbożowy wyprodukowany z otrąb pszennych, pozyskanych w procesie produkcji mąki w naszym młynie.
Jest przyjazny dla środowiska i zwierząt, można go z łatwością usunąć drogą sanitarną, ponieważ zbryla się i jest w 100% biodegradowalny.
Żwirek dostępny także na naszych innych aukcjach w gramaturze 15kg / 23 litry.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.